Casos d'èxit
Estem molt satisfets dels èxits aconseguits per als nostres clients a GET ACCESS, i de la relació que mantenim amb ells. Hem volgut presentar aquí uns exemples d'alguns dels projectes de què ens sentim especialment orgullosos:
Hapneeds
Repte
El 2018, l'associació de pacients Hipertensió Pulmonar Espanya sol·licita a GETACCES la creació d'un projecte per millorar l'accés dels pacients al diagnòstic i tractament de la seva malaltia poc freqüent, des de la gestió sanitària regional.
Acció
- GETACCESS crea el projecte HAPNEEDS, que involucra els gestors regionals de la política sanitària, clínics especialistes, infermeria, assistents socials, farmacèutics i representants de l'associació de pacients.
- L'objectiu és plantejar en un entorn 360º les necessitats que s'identifiquen per a aquests pacients, per plantejar després propustes de solució específiques des de les diferents àrees participants i per CCAA
- S'organitza una taula de treball dinàmica, liderada per GET ACCESS. (per en una sola sessió identificar i debatre sobre les necessitats d'aquests pacients amb una visió multidisciplinària.
- Es prioritzen les necessitats i es planteja una pluja d'idees de solucions.
- S'estableixen responsabilitats de cada participant millora de la recepta electrònica, gestió coordinada de les proves diagnòstiques, creació d'una comissió de treball sobre la malaltia, informació de la patologia,…)
- S'organitzen sessions de seguiment anuals en què s'analitza la progressió de l'equip en els objectius establerts.
Resultat
Hi ha una millora de l'atenció d'aquesta patologia a la CCAA, percebuda pels pacients. Aquesta millora està alineada amb les necessitats dels pacients.
El Projecte va rebre el primer premi de projectes del concurs SEPAR pacients de 2022.
Preu i Reemborsament
Repte
Una companyia americana ha de gestionar l'accés del seu fàrmac amb CHMP+ a Espanya, sense cap representant al país.
Acció
Getaccess ha monitoritzat i gestionat amb èxit tots els processos sol·licitats per la companyia i necessaris a Espanya,
Posicionament terapèutic, Gestió d'aspectes regulatoris, preparació del dossier de valor i impacte pressupostari. Organització de l'Advisory Board de pagadors. Estratègia de negociació de P&R , Poders de representació, alta de NIF de la companyia i certificat electrònic imprescindibles per a Gesfarma, gestió personal de les negociació amb el Ministeri de Sanitat, preparació d'al·legacions,Alta en nomenclàtor, Gestió de Seguimed.Comercialització efectiva.< /p>
Resultat
En 12 mesos, el producte estava comercialitzat a Espanya.
Gestió cicle de vida dels productes
Repte
Un companyia farmacèutica Europea ha adquirit un fàrmac per a una malaltia ultrarara. El fàrmac ja estava comercialitzat a Espanya. La fabricació del fàrmac per aquesta nova companyia ha implicat la posada en marxa d'una nova fàbrica, i processos que no permeten continuar comercialitzant el fàrmac al preu establert. Cal un increment d'un 400% al PVL, per cobrir les despeses de la nova producció i tenir benefici empresarial.
Acció
Organització dels contactes institucionals entre la companyia i el Ministeri. amb el lideratge de Getaccess per valorar les opcions. Revisió. del marc legal. Preparació de l'estratègia i els justificants necessaris, que permetin sol·licitar un increment de preu al Ministeri de Sanitat. Negociació i gestió personalitzada dels contactes és Espanya amb líders d'opinió i avaluadors.
Resultat
S'aconsegueix l'aprovació del nou preu sol·licitat per la CIPM, al cap de 4 mesos de l'inici del projecte.
Accés regional
Repte
Una companyia farmacèutica Europea, sense departament comercial ni d'accés a Espanya, aconsegueix preu i reemborsament en un temps rècord d'un fàrmac orfe, i necessita gestionar l'accés regional a les principals comunitats autònomes per tenir vendes.
Acció
Preparació de lestratègia regional daccés. Mapejat i priorització de comptes. Visites als hospitals i CCAA amb més potencial de vendes, coordinació amb el departament mèdic. gestió de l'accés regional necessari mitjançant els programes de priorització excepcional o regulars.
Resultat
Primeres vendes als 4 mesos de la comercialització efectiva.